11 June 2012

LACTOLITE MINUMAN KEGEMARAN YONG



ehem2..jurucakap Lacto-lite tak bergaji nak bersuara ni hehehe.. eh korang dah pernah cuba tak?? kalo tak pernah.harus cuba satu..lelaki bole minum, kanak-kanak, perempuan yang mengandung & period...semua bole minum..sebab minuman ni tak mengganggu hormon..

sebenarnya minuman ni ialah minuman kesihatan..sebab tu semua orang bole minum..but lagu lama kita minum..badan kita makin segar tau..toksin semua akan disingkirkan secara semula jadi..so yang mana bambam @ gemuks macam yong ni harusss lah try minum untuk jadi slim :) hehehe

tak caya? haa kalo ada yang datang ke Booth yong di KL aritu dapatlah sepeket sorang Lacto-lite ni..sepeket je harga dalam rm7..sapa nak bagi free kan kalo kita tak beli sendiri..so kalo da dapat tu hargai lah..minum dengan harapan dapat jadi sihat dan cantik :)

kepada yang nak tahu info dengan lebey lanjut tentang lagi tentang Lacto-Lite..bole je klik disini untuk info..kalo nak beli..roger-roger la yong oke! yong hanya membantu~ yang nak sihat tu anda..ye tak?

happy life oke! slim & healthy u ols :)



No comments:

Attention

My new contact number 016-6933614 (whatsapp/sms)
Love Travelling | Countries Visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...