30 April 2013

FURLA | I'M IN LOVE

OH! sejak dua menjak ni kan u ols~ yong dah tak tertahan lagi bila tengok beg FURLA ni~ nak jugak sekarang kalo bole!!! since my Prada dah macam nak lunyai..so perlukan satu lagi beg yang tahan lasak..sesuai untuk yong yang lasak ni (oke tak alasan macam ni untuk beli beg baru heheh ??)

apa lagi jom cuci mata lagi u ols!!








yong kalo tengok ni dah macam nak nangis dah tau.. siyes nak sekarang juga huaaaa T__T

harap dapat beli secepat mungkin. amin :)

3 comments:

Archive

About Me