07 June 2017

D'CHEF PASTE | MELENGKAPKAN MASAKAN ANDA

Assalamualaikum. 


Hai apa khabar sahabat semua. Bagaimana dengan puasa kita setakat ini? Moga baik-baik aja ye. Dah hampir separuh bulan kita berpuasa. Sudah tentu dah banyak masakan kita masak kan untuk menu berbuka. Sampai satu tahap tak tahu nak mapa apa pun ada. hehe.. Ada juga yang malas nak masak terus saja beli di bazar Ramadhan.


Haa lepas ni pasti anda akan lebih rajin nak masuk ke dapur untuk masak sendiri bila ada produk baru kami D'Chef paste ni. Kita ada 4 paste iaitu 


  • Briyani Paste
  • Asam Pedas Paste
  • Beef Rendang Paste 
  • Tumeric with Garlic paste


Menarik bukan? Nak masak pun lebih cepat dan berkhasiat gitu. Memudahkan kerja kakak-kakak didapur. betul tak?




  • Tanpa aditif makanan yang berbahaya, pengawet, pewarna dan perisa tiruan.
  • Menjadikan penyediaan makanan lebih mudah dan cepat.
  • Resepi yang lazat dan asli.
  • Diperbuat daripada ramuan yang bermutu tinggi dan asli.
  • Dirumus dengan 100% herbs dan rempah-ratus.
  • Mengandungi serbuk Teh Hijau yang merupakan sumber antioksidan yang hebat.

Mesti anda nak tahu berapa harga sebotol paste ni bukan? Jom tengok senarai harga dibawah. 

  • Briyani Paste : Rm18.90
  • Asam Pedas Paste : Rm18.90
  • Beef Rendang Paste : Rm18.90
  • Tumeric with Garlic paste : Rm18.90

Jika berminat nak order, boleh la hubungi Yong terus ya. Menu raya nanti mesti u all nak masak briyani kan? lauk pula rendang daging. dah agak dah! nyumsss


Anda juga boleh order D'Chef Paste ini dengan agent-agent di sekitar anda.. no contact ada dibawah ya.


  • Julieyana Manan - 019-2237401 - Sg. Petani,Kedah
  • Nadiah Ahmad - 019-5235560 - Kulim,kedah 
  • Farah Eliana - 017-4962315 - Batu Kurau,Taiping
  • Siti Norizam Ishak - 010-5668059 - Kulim, Kedah
  • Fatimah Nik Mat - 017-4204781 - Serdang, Bandar Bahru


Ain Zulkarnaind
016-6933614 (sms @ whatsapp)
ainzulkarnaind@gmail.com


No comments:

Attention

My new contact number 016-6933614 (whatsapp/sms)
Love Travelling | Countries Visited
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...