31 December 2018

2019 NANTI SIAPA NAK RENEW AZAM ?


Kalau p mana-mana, ayat yang selalu Yong dengar. 

Adik ni keja apa? 

“Saya bisnes sendiri”

Oh meniaga apa?

“Jual produk kesihatan, macam Korset Premium Beautiful, kopi Min Kaffe”

Korset tu mesti nombor satu sis sebut, no dua selalu kopi lah. Tujuh tahun dah dok ulang ayat sama haha.

Kawan-kawan selalu kata “hampa takpalah pandai cakap, kami nak nega pun tak reti. Nak jual korset pun badan tak kuruih lagi”

Hehe. Sis dulu lagu tu la juga. Semua tak reti. Cuma sekarang sis cakap bila perlu ja. Sis tak sembang dengan sebarang orang tau. Sapa kenal sis, dia tahu lah. 

Okay, tahun 2019 ni siapa nak renew azam nak kurus ke nak cantik ke mai la roger sis. Sis bantu korang okeh.






No comments:

Archive

About Me